My birthday today!

Idag fyller jag år!
Runt klockan 8 i morse plockade dom ut mig från mammas mage för 12 år sedan :D
Jag har fått jättemycket fina presenter så jag lägger ut det senare, och när dom kom och sjöng för mig på morgonen fick jag en choklad mousse och blommor och alla paket.
Snart ska jag och Hill göra min tårta så den får ni också se bild på.
Lots of love ♥

Tobias Martinsson - PhotoFrame

Var med i TÄVLINGEN på min blogg med sammarbete med Runns Webshop!

Priset är ett PRESENTKORT värd 300:-!



Hur du går till väga finns att läsa på min blogg;

http://photoframe.blogg.se/2011/january/tavling.html



/TOBIAS - PhotoFrame!

2011-01-20 18:05:02
URL: http://photoframe.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback