In my handbag


I min handväska:
1. Plånbok, jätteviktigt!
2. Presentkort på Gina Tricot
3. Tamponger
4. Mobil
5. Fickspegel
6. Rouge
7. Puder
8. Puderborste + andra borstar som inte syns
9. Mascara
10. Concealer
11. Vit & svart kajal
12. Penna
13. Anteckningsblock (glömde ta med på bilden)

Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 - Vad är kärlek för mig.
Dag 4 - Min bästa vän.
Dag 5 - Mina syskon.
Dag 6 - I min handväska.
Dag 7 - Min födelsedag.
Dag 8 - Det här får mig att må bra.
Dag 9 - Det här får mig att gråta.
Dag 10 - Mina rädslor.
Dag 11 - Min favoritplats på jorden.
Dag 12 - Det här saknar jag.
Dag 13 - Mitt rum.
Dag 14 - Mina favoritsaker.
Dag 15 - Min inspiration.

Miriam - Fotoblogg

Väldigt fin blogg :)

2011-01-09 11:15:06
URL: http://fotomojjet.devote.se
i i d z . - enblekingechey.

fin blogg! (:

händer idag? :D



KRAM!

2011-01-09 12:02:12
URL: http://prinsesc.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback