Dålig uppdatering

Bild från Älmhult

Förlåt att jag inte bloggat på jätte länge men det är rätt så mycket som ska göras nu, läxor, klassfest, va med vänner och massa annat. Klassfesten är imorgon och vi har fortfarande ganska mycket kvar, så det är rätt tidskrävande.
Idag ska jag nog träna lite, göra läxor och städa rummet så inget blogg idag tror jag inte jag hinner, kanske något inlägg om kläder. Snart kommer min vanliga "låga" uppdatering tillbaka, för nu är den superlåg!
Lots of love ♥

Linnea erkers

Hej, har du fixat din design själv eller har någon annan gjort den?

isåfall vem?

jag skulle vilja ha en ny design till min blogg.

Och din är jätte fin!

2011-01-26 18:51:41
URL: http://erkerslinnea.blogg.se/
Amanda

vad tränar du? :)

2011-01-28 18:12:23
URL: http://amandaahlin.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback