HK-mobil

Vilken tycker ni?

Jag sitter just nu och letar omkring på internet efter Hk-mobiltelefoner. Jag skulle så gärna vilja ha en ny och då vill jag ha en Hk-mobil eftersom Hello Kitty är världens gulligaste seriefigur och jag vet inte hur många år jag har älskat HK och nu tycker jag det är dags att inskaffa sig en sådan mobil, vad tycker ni?

Candy

Tycker att de är SÅÅÅÅ SÖTA! :D vill nästa ha en själv nu ;P

2011-02-13 12:05:50
URL: http://candytruong.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback