Hemma från skolan


Good morning my sweethearts!
Idag är jag hemma från skolan, för som jag sa igår mådde jag inte bra. Inte nu heller :(
Jag har feber och halsont. Igår hade jag sån huvudvärk så jag grät, så jag hoppas jag blir frisk.
Mitt hår är flötigt och jag vågar inte gå och duscha för jag vill inte riskera att svimma. Det gjorde jag en annan gång och då hade jag inte ens feber, jag hade bara inte ätit frukost.

Om någon av mina bloggläsere också är hemma av någon anledning så kan ni gärna kommentera och tipsa om era bloggar så jag har något att läsa, och så kan ni ställa frågor så jag har något mer att göra.

Linn

Minifrågestund på bloggen!

Gå gärna in & ställ en fråga :-)

2011-02-23 19:29:10
URL: http://linnhahne.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback