Genomgång av koderna i stilmallen

#wrapper = hela arket eller vad man ska säga, dvs. allt som inte är bloggbakgrunden. 
#header = headern såklart! Andra ord för header är logga eller banner
#side = menyn som finns på höger eller vänster sida beroende på din stilmall
#content = själva stället man skriver inläggen på
#header a, h1, h2 = dessa står för rubriktexten längst upp i bloggen. Vill ni inte att de ska synas så kan ni skriva in 0px;

h3 = inläggsrubrikerna
.navheader = menyns rubriker,t ex. senaste inläggen, kategorier osv.
.nav = länkarna under senaste inläggen, kategorier osv.

.entrybody = texten man skriver i inläggen, inläggstexten helt enkelt
.entrymeta = länkraden under inläggen där det bland annat brukar stå "kommentarer (0) trackbacks (0)"

.commentheader = där det står "postat av - namn" bland kommentarerna
.commenttext = texten i själva kommentaren som någon har skrivit
.commentmeta = länken/bloggadressen under kommentartexten

.commentform = själva rutan där man skriver sin kommentar
.separator = linjen som skiljer inläggen åt
form = sök i bloggen rutan

Emelie och Angelica

Hej!

Vill du vinna ett presentkort värt 100 kronor i valfri butik, endast genom att gilla en kommentar? Kolla då i våran blogg!

Ha det bra :)

2011-02-17 18:06:18
URL: http://eaamw.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback