Gästblogg: Inlägg 4 - Någonting jag oroar mig för

DÖDEN asså jag vill verkligen inte dö, det är de värlsta gråter bara jag tänker på det, asså jag hatar döden, tanken på att någon ska dö eller tanken på att min pappa är död, min pappa tog sitt liv för lite mer än en år sedan och jag har fortfarande inte förstått det än, jag kommer aldrig mer se honom, vad händer efter man dör lixom kommer man till himlen då, ses vi igen, isåfall vill jag nästan dö, fast nej för jag vill leva leva livet, leva lyckligt, men jag vill också träffa min underbar älskade pappa igen, detta är något jag funderat på mycket, hur har min pappa det nu jag tror man lever efter, jag tror att min pappa är en ande, jag tror inte alla blir det men jag tror min pappa är det, han vakar över mig min mamma och mina systrar, jag tror verkligen det! Men alla blir inte andra tror jag jag tror att man kommer till hilmen det låter sjukt jag vet men jag tror det endå, tänk bara att få träffa alla igen farmor, farfar som jag aldrig träffat osv. hur underbart hade det inte vart? jo helt amazing! men nu ska jag inte deppa jag ska leva livet och se vart det tar mig jag tror man är satt här i livet för någon anleding och jag ska banne mig tavara på mitt liv och leva det!
Sammanfatting: jag avskyr att tänka på döden

Ps. min egen blogg är Annieskamera.blogg.se, glöm inte följa mig på bloglovin oxå!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback