Gästblogg: Inlägg 2, vad jag skulle göra om jag vann en miljon

Hej alla ♥ dag idag! :)
Roligt jag pratade med mamma om detta för ungefär 3 dagar sen, vad jas skulle göra jo jag skulle faktiskt itne berätta för mamma och linn, min syster, jag skulle hålla det hemligt jag skulle kolla med mamma hur hon skulle vilja renovera huset och sånt och sen skulle jag faktiskt hyrt in massa folk som gjorde om huset och undertiden skulle jag lurat dom till min andra syster i stockholm så skulle vi vart där och när vi kom hem skulle hela huset var ny renoverat! Jag skulle då kankse göra av med hälften av alla pengar vilket jag är fullt medventen om men det är absolut värt de för mamma är den bästa jag gör allt för henne! jag skulle även sätta undan 400 tusen till mig själv 50 tusen till min syster och 50 tusen till min mamma, då har jag 100 tusen kvar jag skulle betalt mamma ungeär 25 tusen av de för min thailandsresa sen skulle jag shoppat massor, och sen skulle jag nog köpt en liten stuga ung 20tusen, och sen gjort en underbar fotostudio där inne, sen skulle nästa alla pengarna vara borta! men detta är det jag skulle göra, vad skulle du göra?
Glad alla ♥ dag btw!
Ps. min egen blogg är Annieskamera.blogg.se, glöm inte följa mig på bloglovin oxå!

Glad alla ♥ dag! :)


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback