Gästblogg: Annie Bergström

  • Annie Bergström heter jag, jag är född 1994, dvs att jag fyller 17 år i år.
  • Jag är en sprallig tjej som älskar allt med att fotografera, bäst att stå bakom kameran men också framför.
  • Jag bor i staden Falkenberg, en underbar stad som ligger söder om Göteborg.
  • Min fritid står jag mest bakom kameran men jag är även mycket i stallet hos min älskling Rosalita och sen har jag även massa underbara vänner som jag älskar att vara med!
  • Min dröm i framtiden är att bli fotograf, och vi får se vart det leder.

Under dessa dagarna jag bloggar har jag tänkt göra en liten sån här lista:

 

Inlägg 1 - Mina mål/önskningar/drömmar
Inlägg 2 - Vad skulle jag göra om jag fick en miljon
Inlägg 3 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Inlägg 4 - Någonting jag oroar mig för
Inlägg 5 - En bild på ett ställe jag varit på
Inlägg 6 - Mitt drömbröllop
Inlägg 7 - Innehållet i min väska

 

Ps. min egen blogg är Annieskamera.blogg.se


Jessica

Fin blogg!

allt bra med dig? :)

2011-02-13 18:49:02
URL: http://jessicaallskogs.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback