Anledningen till att jag inte bloggar så mycket

Bild från i sommras

Är för att jag är sjuk, jag har feber och har ont i hela kroppen. Många sover när de är sjuka men jag är vaken och om jag sover vaknar jag flera gånger (på natten då alltså).

Var typ det jag ville säga, finns inte så mycket mer. Jag har alltså varit hemma idag också och om jag mår såhär imorgon kommer jag inte gå till skolan då heller. Jag måste säga att det är väldigt tråkigt att vara hemma, man missar så mycket i skolan och det finns inget att göra än att ligga ner i sängen och kolla på tv.

hulis

hej hej det är hulis hur är det med dig?? det låter ju inte bra dedär men krya på dig! så ses vi

kram kram hulis

2011-02-24 20:11:38

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback