Let me take you higher, let me prove it

Hej alla underbara!
I onsdags fick vi jullov, känns så himla skönt! Känns skönt att behöva slippa gå upp tidigt på morgonen (även fast jag väljer att gå upp vid 8 nu, men det är ju ändå 1h 30minuters sovmorgon), stressa med en massa läxor som ska bli klara och att ha lite mer tid till att göra annat.
Efter att vi slutat skolan väntade jag och Hill på att Nisse skulle sluta jobbet och sedan åkte vi in till Skövde för att handla de sista julklapparna. Så skönt att ha det färdigt! Köper dock bara till mina kompisar eftersom jag inte har råd med att köpa till hela familjen, vi är ju så många (!) och om jag bara skulle köpa till en skulle jag få så dåligt samvete för att jag inte köpt till alla.
Igår åkte jag och Hill till Ella, där hade vi mini-julafton. När vi kom dit fikade vi julfika, lussebullar, pepparkakor, knäck, kola, och judebröd. Sen så klädda Hill ut sig till tomte (eller för er som tror på tomten (för han finns ju?) så var det mini-tomten som kom) och vi öppnade paket. Jag fick en hel del fina saker, ska försöka visa upp allt så småningom i bloggen. När vi kom hem klädde vi julgranen, tror vi har finaste granen i hela Hjo. Det hänger dataspel, tidningar, kalsonger, fjärrkontroller, papper, nallar och påskägg. Men om jag känner min mamma rätt kommer hon ta ner det, om hon inte redan gjort det. Senare på kvällen hade jag och Hill ansiktsmask, det var en av alla sju saker jag fick.

Och idag åker jag till Älmhult, ska fira jul där eftersom både mamma och pappa ska åka dit. Så ska va hos farmor & farfar på förmiddagen och hos mormor & morfar på eftermiddagen. Skönt att komma bort lite.
Kramisar!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback