Till Ella

Håller på att fixa mig för snart kommer Ella och hämtar mig och sen lite senare ska vi åka till Linnea. Vet att det kommer bli jättekul, vi har alltid kul på födelsedagsfester och så. Inte för att vi gör så mycket mer än att äta, fika, spela musik och dansa osv. Men det är kul ändå, det är personerna som är där som jag allting så roligt.
Ska sluta skriva nu och försöka skynda mig så jag hinner, kramis!

Haha, tog bilden i morse. Tycker jag ser ut som dom där My Little Pony lite, hahahaahaha!!



INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback