Önskelista 2011

Dålig kvalité och allt men har inget Photoshop på denna datorn så fick göra detta i Picasa, bättre än inget liksom ;) När jag skrev rubriken tänkte jag "Är det verkligen bara 2011!? :o, eller skrev jag fel nu?"
Det mesta är ju Jedward saker, konsert billjett, album, iPhone 4 skal + att dom har skorna. Men what ever? Kan inte hjälpa det!

1. Konsertbiljett (+ att boende vore ju bra) till Jedward när dom kommer hit i Januari, OMJ! Finns att köpa HÄR.

2. Sjukt coola skor från Adidas Jeremy Scott, finns HÄR (strl 38)

3. Samma som ovan, finns HÄR.

4. Nya Victory albumet som inte ens kommit ut en, kommer ut nästa vecka tror jag. OMJ, OMJ, OMJ! Finns HÄR.

5. Upp All Night med One Direction, precis kommit ut. Finns HÄR.

6. Tröja med USA flaggan på, finns HÄR.

7. Också Adidas Jeremy Scott, finns HÄR.

8. Same! Finns HÄR.

9. iPhone 4 skal med Jedward på, finns att köpa HÄR. + andra saker där som jag skrev i tipset för alla Jedheads som också finns att köpa på den sidan.

10. Pengar! Men det hade ju kunnat komma på vilken plats som helst. Måste verkligen försöka spara till USA snart! Haha, har dessutom sagt till alla i min släkt att jag bara önskar mig pengar, så lär ju få det. Men får jag det kan jag ju också köpa saker här ovanfrån =:)


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback