Önskelista 2011 del 2

Här är del 2 på min önskelista, vet fortfarande inte om det är något som saknas. Uppdaterar väl den lite senare då :)

1. Tandblekning! Vill ha vitare tänder :D Finns att köpa HÄR.

2. Specialsydda täckbyxor, tycker att det är så fult när dom bara hänger och är spikraka typ. Vet att det kostar sjukt mycket men jag önskar mig fortfarande det :)

3. Svarta shorts. Har alltid akut på sommaren när jag inte hittat shorts jag vill ha, och när jag väl hittar så är dom slut i min storlek. Finns att köpa HÄR (strl S)

4. Jeansjacka med Amerikaflagga, jag älskar denna typen av jeansjackor och jag älskar Amerika, vad passar då inte bättre? Har en sån här innan men den är bara helt i jeans och mycket ljusare som jag köpte i Göteborg i somras. Finns att köpa HÄR.

5. Mössa från Peak Performance, finns att köpa HÄR.

6. Fake tatuering med kors från Style By Tyra, vill ha en kors-tatuering men är ju för liten, då passar ju fake bra ;) Finns HÄR.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback