Lucka nummer fyra & andra advent - tävling - earcuff

Idag är det andra advent, och advent = tävling.
Denna gång kan ni vinna samma earcuff som jag har HÄR och HÄR

Allt du behöver göra är att dela detta inlägg på din facebook, och skriva en kommentar i detta inlägg med din e-postadress. Alltså måste e-postadressen va i kommentaren, inte bara i fältet för e-post.

OBS. Tävlingen blir bara av om 5 eller mer anmäler sig!
Vinnaren utses nästa advent.

emelie

Jag är med.

[email protected] :)

2011-12-05 16:13:42
URL: http://eemiraa.blogg.se/
hedda

jag är med :) [email protected]

2011-12-08 15:34:43

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback