Julklappar och Skövde

Har varit i Skövde idag med Ella och hennes mamma. Har hunnit med att köpa julklappar, födelsedagspresent till Linnea som har födelsedagsfest imorgon och saker som jag själv behövde. Helt klart nöjd och har inte någon paniksångest längre för att jag inte skulle hinna.
Som sagt ska jag på födelsedagsfest imorgon hos Linnea, tror det kommer bli jättekul och dessutom är det kul att vara så många och samlas då och då och inte bara göra det i skolan.

Apropå ingenting, fan vad alla blivit snygga på senaste, eller är det jag som blivit fulare? Skojar inte om jag säger att jag sett minst 50 snygga killar idag!



INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback