I'm lost for words.

Idag var skoldagen rätt slapp, vi började med att måla, sedan engelska, idrott, lunch och sedan film. Efter skolan så följde Hedda & Linnea med mig och Hill hem, vi gjorde varma mackor, och jag gjorde läxor. Vid fem åkte jag och Hill till gymmet för att träna Zumba. Vi var typ bara nio - elva stycken, fick en spykänsla i munnen också så tog det rätt lugnt. Efteråt gick jag och Hill in i Easyline-rummet och testade i princip allt, där var vi i 1h.

Är färdig med min engelska spökhistoria och SO så det känns jättebra. Hoppas inte jag glömt göra något bara!
Imorgon ska vi julpyssla och se på film hela dagen, kramis!


Rebecca

kul med pyssel :)

2011-12-20 00:36:27
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback