I want to love somebody

Idag i skolan har det varit sjukt slappt, efter rasten pysslade vi och såg på film och efter lunch, och lite senare hade vi slöjd. Så sjukt skönt att vi slutar skolan imorgon! Förra året hade jag bestämt vad jag skulle ha på mig en månad innan och nu är det en dag kvar och jag har inte bestämt mig än. Ska kanske kolla om mamma har något jag kan låna, tycker dock inte det är så viktigt eftersom vi inte ska gå fram och sjunga i år.
På tal om jul och allt sånt där, herregud, det är ju på lördag julafton är! På fredag åker jag till Älmhult och kommer hem på söndag, och jag har knappt bestämt var jag ska fira nyår i år. Känner att detta året har blivit mer ett år som jag-tar-dagen-som-den-kommer-år, skönt men ändå rätt stressigt att inte veta var man ska va osv.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback