I want to go far away from this city...

Hej, sitter här hemma nu och gör läxor på mammas dator. Kan inte använda mitt Word på min egen så får göra det på mammas iMac. Har en hel engelska historia att göra + historia om typ Gustav Vasa, åh längtar verkligen till det blir jullov så jag slipper allt stress med skolan.
Inaktiverade mitt Facebook konto igår, ska försöka sluta med det så mycket som det går. Kanske ska aktivera det på jul för att se vad alla fått i julklapp men sedan inaktiverar jag nog det igen. Ärlig talat blir man rätt handikappad av att inte kolla Facebook, hade jag inte haft det hade jag t ex inte vetat att Ulrik Munther skulle till Hjo igår osv.
Ska göra färdigt mina läxor nu så min lärare slipper få damp på mig, kramis!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback