The first real school day

Woho, nu har jag klarat första riktiga skoldagen!
Var helt okej, fick reda på att jag fick syslöjd också, som jag ville ha! :D Fast när vi kom till syslöjden idag skulle vår lärare bara stå och prata i 1h 20min, det var långtråkigt!
Imorgon börjar jag med Tyska också, har inte fått reda på vem jag har i lärare än men jag får reda på det imorgon.
Sen på torsdag har vi skolfoto, har ingen aning om vad jag ska ha på mig!? :o
Och vid 17:00 har jag gitarrupprop, ska äntligen börja spela gitarr! Längtar så! :D

En bild från Mallorca första kvällen vi var där (jag kommer att ta kanske bara 1-2 bilder i taget att visa upp eftersom det är mycket roligare än ett helt inlägg som tar jättelång tid att göra!)


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback