Svaren från frågestunden

Har ni haft fint väder?
Har det varit någon god mat?
har du köpt något? vad?
vad har du gjort?
hur har du haft det på mallorca?
Saknar du skolan?
Vilka bloggar läser du?
Läser du "stora" bloggar eller vad man säger eller läser du "små" bloggar? :)
Hur varmt har ni haft det?
Vilka var du där med? :D
jag längtar verkligen efter alla härliga filmkvällar
vi har haft med alla underbara kompisar en filmkväll skulle sitta fint den sista vecka på sommarlovet??!:)
Vilket flyg åkte ni med?
Vad hette hotellet du bodde på?
Redigerar du dina bilder?
Har ni haft fint väder?
Ja, det har varit toppen! Första dagen vad lite målnig dock men det gjorde ingenting :)

Har det varit någon god mat?
Jättegod mat! Varje kväll var det olika teman t ex Asiatiskt, BBQ, Texmex osv

Har du köpt något? vad?
Jag har köpt ett halsband och några armband, men kan inte säga vad jag köpt åt ett par kompisar eftersom de läser min blogg ;)

Vad har du gjort?
Chillat! Legat vid poolen hela dagarna och solat, badat i havet. Spanat in snygga killar (hehe ;)) varit i stan på kvällarna, sett papegojor som cyklar på mini cykel (dom gjorde även mer saker) och ätit och druckit massa gott! :D

Hur har du haft det på mallorca?
Superbra!

Saknar du skolan?
Nej, haha!

Vilka bloggar läser du?
Kenzas, Tyras, Angelica blick och andra småbloggar

Läser du "stora" bloggar eller vad man säger eller läser du "små" bloggar? :)
Både och!

Hur varmt har ni haft det?
Ungefär runt 31° i skuggan vad det stått på hemsidor, men det brukar alltid vara varmare än vad det står :)

Vilka var du där med? :D
Min familj på min mammas sida

Jag längtar verkligen efter alla härliga filmkvällar vi har haft med alla underbara kompisar en filmkväll skulle sitta fint den sista vecka på sommarlovet??!:)
Åh, såg inte kommentaren förrän nu :( Men vi kan väl ha det någon helg, maybe?

Vilket flyg åkte ni med?
Thomas Cook Airlanes. God frukost i alla fall, maten var helt okej. (Jag är ju vegetarian så jag får annat, så det var vad jag tyckte om det)

Vad hette hotellet du bodde på?
Sunwing resort & spa Alcudia - Princesa (Pool & beach towel)

Fick du några kompisar när du var där?
Haha feg som jag är fick jag inte det, tyvärr. Inte för att jag hittade någon som verkade snäll, bara killar där vi låg och stirra på varandra hela tiden men aldrig riktigt vågade gå fram. Typiskt och ångrar det redan!

Redigerar du dina bilder?
Ja, som jag sagt tidigare så stödjer min blogg bara en viss fil, och min kamera fotograferar med en helt annan. Därför är det ett måste för mig om jag vill få hyfsas kvalité på bilderna.
Men redigera och retuschera är inte samma sak! Om du redigerar fixar du ljus, färger, kontraster osv. Om du retucherar så fixar du hyn, lägger på smink osv.

En bild på utsikten från våran balkong


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback