Småprat

Åh herregud! Jag har provat typ 1000 olika outfits så jag glömt vilka jag provat och tyckt vart helt okej och jag kan fortfarande inte betämma mig vad jag ska ha på skolfotot imorgon! Får hoppas jag hittar något.
Imorgon har vi då som sagt skolfoto och efter skolan ska jag med Ella hem, vi ska göra pannkakstårta har vi bestämt och sedan ska vi bort till Kulturskolan för att vi ska ha gitarrupprop, ska bli så spännade att börja spela gitarr tillsammans med Ella :D
I alla fall så fick jag tyskaläraren som jag ville ha, så är glad för det och det känns jättebra! :)
Hatar spåprat, så som jag gör nu. Så vi hörs!
Ph: We ♥ It

Amanda

Det blir säkert jätte bra du! :)

2011-08-25 08:32:45
URL: http://aahlin.devote.se

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback