Önskeinlägg 1 ☺

Jag älskar när du lägger ut typ bilder på dig och dina kompisar! du är otroligt fin! :) 

Tack så mycket, du är också jättefin Amanda! Självklart kan jag lägga upp några bilder på mig och mina kompisar :)

Ioanna ♥
Istället för Hemkunskap hade vi alltid någon aktivitet eller så med Johannes i en halvtimme innan vi slutade. Förresten, det är Johannes som lärt mig Japanska :)
Haha. Clara, och Amanda i bakgrunden ♥
Hill (Ella som är fotografen dock)
Hedda (Dålig bildkvalité pga att bilden inte är redigerad till en png-fil. Min blogg har krånglat och stödjer därför bara png-filer och denna är en jpg-fil. Någon som vet hur man gör så att bloggen stödjer alla?)
Betty (som inte vill vara med på bild) ♥
Linnea ♥
Agnes, och jag som sitter i bakgrunden. Haha! ♥
Igentligen har inte Jacob så mycket med den här bilden att göra. Men Ella som knappt lyssnar på Neverstore (jag vet inte ens om hon gillar dom) följde med mig in till Tibro för att se dom spela, så tack för att du gjorde det Ella. Och tack till Ellas mamma Helena som skjutsade in oss, det betydde mycket för mig faktiskt ♥
Moa ♥
Ella ♥

Sådär, det var alla jag kunde hitta som jag hade bild på, har fler. Fast vi pratar mest bara, är inte så ofta med dom. Men känns helt fel att lägga ut bilder på personer som jag kopierar från dom.
Men om ni känner att ni vill vara med. Så får ni självklart skicka en bild så lägger jag upp den i en uppdate här nedanför :)

linnea rautio

jag längtar verkligen efter alla härliga filmkvällar vi har haft med alla underbara kompisar en filmkväll skulle sitta fint den sista vecka på sommarlovet??!:) ses

2011-08-09 19:02:18
Amanda

Åh tack vad roligt!! :)

2011-08-10 23:35:04
URL: http://aahlin.devote.se

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback