Mallorca

Hej alla underbara läsare!
Jag har det jättebra här på Mallorca, vädret är kanon och det hur fint som helst. Tråkigt att det bara är 2 dagar kvar, men jag längtar ändå hem till alla människor.
Har blivit lite brun, men hade hoppats på ännu mer.
Det mesta vi gör under dagarna är typ att ligga och sola och götta oss vid poolen, ta ett dopp när det blir för varmt, äter och på kvällarna går vi på stan.
Förresten imorgon så är det Spaniens nationaldag, då är alla affärer stängda och det festas överallt. Det har redan börjat, vi kan höra musik som dunkas typ en kilometer ifrån.

Kul att ni ställer frågor i frågestunden, glöm inte att ställa ännu fler frågor :)
Hoppas ni har det lika bra som jag, kram!



INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback