Lista

Tjejlistan
1. Har du ett par rosa string? Jaa
2. Vem var den senaste du pussade? Sebastian
3.
4. Trivs du med det? -
5. Hur många killars telefonummer har du inlagt i din mobil? - Ingen aning
6. Vad ska du göra imorgon? - åka till pappa och kolla på fotboll.
7. Vad gjorde du inatt? - sov hos Julia
8. Och i förrgår natt? - sov i min säng
9. Vad gör du innan du ska sova? smsar
10. Kan du prata med dina föräldrar om allt? - Nej
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? -Nej.. eller vetfan har aldrig varit i där..
12. Har du varit gravid? - Nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - vill inte gifta mig än
14. Choklad eller glass? - glass
15. Push-up eller T-shirtbh? - vem bryr sig
16. String eller hipsters? - Båda
17. klackskor eller sneakers? -  klacskor! Men sneakers också
18. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans
Tio fakta
1. Hemstad/ort - Hjo
2. Håfärg? - chokladbrunt med röda inslag
3. Längd - 165 typ
4. Frisyr - Oftast utsläppt
5. Ögonfärg - blågröna
6. Skostorlek - 39-40 :$
7. Humör - glad
9. Civilstatus - Singel
10. Vänster eller högerhänt - både
Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - en gång
2. Tror du på kärlek? - det gör jag nog
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - nej det tror jag inte.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jaa
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - tyvärr
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Neeej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - vill få den jag vill ha.. annars är jag inte rädd
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Om den är hemlig hur ska jag veta?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - tror inte det, men jag märker det fort om det är rätt
Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - lite både ock
2. cider eller öl? - Cider!
3. Dag eller natt? - Kväll
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande!
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - Cola
7. Fest eller romantisk hemmakväll ? - båda
8. Färgfoto eller svartvita? - Färg
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - daywives
Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivigt upptäckt när du smitit ut? - Nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - bilolycka
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nej
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - vaaaaa?
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - har hänt
Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Jaa
2. Är du glad? - yää
3. Är du fundersam? - lite
4. Är du uttråkad? - Ja
5. Är du tysk? - Nej
6. Är du japansk? - Nej
7. Är du italienare? - menNej
8. Är du fransk? - Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - neee
9. hur många syskon har du ? 3
Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 03:38
2. Namn? - Ida
3. Vart bor du? - Hjo
4. Hur många barn vill du ha? - 2 eller 3
5. Vill du gifta dig? - någon gång
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? -  inget av de
7. Har du ätit sushi? - uchee ne
8. Favoritglass? - Ben och Jerrys half baked, bästa som finns
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - vne
10. Humör? - trött
Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - nee
2. Har du en hund? - Ja
3. Sover du helst själv eller med någon? - med
4. Tror du på spöken? - Ja &nej
Skulle du
1. Skulle du vilja vara längre? lite
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej
Kan
1. Kan du röra på öronen? - Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - vet inte
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - jag vet inte
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - hahahaha nej
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - det kan jag nog
TJEJLISTAN
1. Har du ett par rosa string? - Nej
2. Vem var den senaste du pussade? - Ingen aning
3. Hur många killars telefonummer har du inlagt i din mobil? - Samma som ovan, ingen aning
4. Vad ska du göra imorgon? - Vet inte riktigt än
5. Vad gjorde du inatt? - Snöt mig och var vaken för att jag inte kunde sova
6. Och i förrgår natt? - Sov i en soffa på ett hotellrum på Mallorca
7. Vad gör du innan du ska sova? - Borstar tänderna och klär av mig
8. Kan du prata med dina föräldrar om allt? - Nej
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Någon gång hade jag väl det
10. Har du varit gravid? - Nej
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Vill inte gifta mig än
12. Choklad eller glass? - Glass
13. Push-up eller T-shirtbh? - Spela roll? T-shirtbh är skönast iaf
14. String eller hipsters? - Hipsters
15. klackskor eller sneakers? -  Sneakers för att det är skönast
16. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans

TIO FAKTA
1. Hemstad/ort - Älmhult, fast bor nu i Hjo
2. Håfärg? - Brunt
3. Längd - 166
4. Frisyr - Utsläppt
5. Ögonfärg - Grönblå
6. Skostorlek - 38
7. Humör - Är förkyld och trött
9. Civilstatus - Singel, men enligt facebook är jag gift
10. Vänster eller högerhänt - Högerhänt

TIO SAKER OM DITT LIV
1. Har du nånsin varit kär? - Ja
2. Tror du på kärlek? - Tror väl det
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nej
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Tror inte det
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Kanske
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Tror jag inte, om den är hemlig hur ska jag då veta det?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, nej, eller jag vet inte. Men jag har lätt för att bli kär, så kanske

TIO SAKER
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek
2. cider eller öl? - Cider
3. Dag eller natt? - Kväll
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - Cola
7. Fest eller romantisk hemmakväll? - Är mesig och säger hemmakväll
8. Färgfoto eller svartvita? - Svartvit
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - Daywives

TIO HAR DU NÅGONSIN
1. Har du nånsin blivigt upptäckt när du smitit ut? - Nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Tror inte det
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Inte riktigt illa, bara lite
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - ?
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja

TIO KÄNSLOR
1. Saknar du någon just nu? - Ja
2. Är du glad? - Är jag väl
3. Är du fundersam? - Inte riktigt
4. Är du uttråkad? - Ja
5. Är du tysk? - Nej
6. Är du japansk? - Nej
7. Är du italienare? - Nej
8. Är du fransk? - Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej
9. hur många syskon har du? - 1 riktigt + 7 låtsas/halv/plast

OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu? - 00:26
2. Namn? - Filippa
3. Vart bor du? - Hjo
4. Hur många barn vill du ha? - Vill inte fundera på sånt nu
5. Vill du gifta dig? - Ja
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? -  Rullar
7. Har du ätit sushi? - Ja
8. Favoritglass? - Isglass
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Vet inte?
10. Humör? - Trött och förkyld

FYRA SAKER
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej
2. Har du en hund? - Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon
4. Tror du på spöken? - Nej, bara andar

SKULLE DU
1. Skulle du vilja vara längre? Längre ben vore perfekt
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej

KAN DU
1. Kan du röra på öronen? - Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Fråga dom
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Om jag är tvungen
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback