Min dag

Idag efter skolan gick jag hem till mamma, jag pratade lite med Linnea på msn så vi bestämde oss för att åka ner till stan och köpa glass. Så vi gjorde det, och åkte till vår skola och åt den där. Jag lekte med en pinne som var 3m lång och låtsades att det var en Dinosarie som hette Algott men kallades för Draken. Jag får se om den finns kvar på måndag i skolan, för jag och Linnea hade väldigt kul med den :D

Efter det åkte jag hem, bytte om och sminka mig. Sedan åkte vi till Resturang Bryggan i hamnen och åt mat.
Jag beställde en smörstekt röding men bytte sedan med mamma till laxrullar fyllda med kräftor, färskost och sås till. Rödingen var god men jag gillar inte när det är en massa ben i (som det var i denna)
Till efterrätt åt jag Creme brulee, det var helt gudomligt gott, ni måste testa!

Bilden är helt slumpmässig på mig och Ella : )


Anonym

Så söta :)

2011-04-10 18:11:02
Amanda

Jag som skrev kommentaren innan var amanda hehe :)

2011-04-10 18:12:23
URL: http://Aahlin.devote.se

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback