Solen skiner!

Idag har jag varit med Betty, vi såg en död mus och konstaterade att det är sjukt svårt att säga Kerstin.
Vi gjorde inte så mycket, gick mest runt, på Ikea, Lindex och i skogen.
Ikväll ska jag se på något program med mormor, och vädret här är på topp! Man svettas ihjäl av att gå i shorts och t-shirt. Hoppas ni också har ett bra väder!

Ps. Jag kan tyvärr inte ladda upp några bilder, eftersom detta inte är min dator!

ZOOFIE (SVERIGES STÖRSTA MUSIKBLOGG!)

Hej! :)

Jag har nu utsett vinnarna i tävlingen om Neutrogena Visibly Clear produkter :) Kika in och se om du vann!



Vann du inte nu så kommer det komma fler liknande tävlingar, håll utkik! :)



Ha det bra, kram!

Zoofie

2011-04-22 01:15:37
URL: http://zoofie.devote.se
hedda

hej hej det låter som att ni har haft det roligt tillsmmans!! i london var det också as varmt den varmaste dagen var det 27 grader:) hadet gött

2011-04-23 09:34:11

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback