Påsklov

Igår fick jag påsklov, efter skolan åkte jag, Linnea och Hill och cyklade lite. Vi blev törstiga så vi åkte till Vete & Råg och tog en dricka. Sen har Linnea sovit hos mig tills idag och vi ska snart äta frukost. 

Imorgon åker jag till Älmhult och på tisdag ska jag träffa min efterlängtade Betty som jag inte träffat på flera år!
Oså ska jag träffa mina kusiner och jag ska bo hos mormor & morfar så dom kommer jag också träffa, ska bli så himla kul att träffa alla.
Vi hörs och syns!

En bild från akrivet men jag tycker den är så sommrig :)

hedda

det var det jag hadde hoppats på att ni har haft det kuuuuul ,du linnea och hill!!!! ha det så kul med Betty!!!!! så hörs vi och ses vi:)



2011-04-17 09:20:35
© sarastille

Hej! :) hoppas du får en bra söndag, vad ska du hitta på? :)

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

2011-04-17 18:21:26
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Söt söt söt ! :D <3

Jag älskar att hitta /läsa nya, helt underbara bloggar och idag är jag ute efter att lägga till bloggar på bloglovin som jag sedan kan följa framöver :)



Det här är min bloglovinlänk -->> http://www.bloglovin.com/blog/1756797/lindshe om du vill följa min blogg :)

Skicka gärna din länk så att jag kan följa dig! Fett nyfiken :)



Pussis! :)

2011-04-19 10:19:24
URL: http://lindshe.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback