Bilder från Stockholm

Bättre sent än aldrig!
Vi började dagen med inköp (såklart) i nacka strand, man fick dock inte ta några bilder där inne pga att höstens/vinterns skor inte ska komma ut i allmänhet.
Efter inköpen åkte vi in mot centrum och gick inne i NK-huset och på bottenvåningen beställde vi mat, åh räksallad! ♥
Ett utav min mammas intressen är inredning så vi gick och kollade på det. Jag tyckte denna sängen såg skön ut så jag kunde inte låta bli att fota den, haha!
Hade iallafall en jättekul dag :D


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback