Vit kladdkaka - recept

Vit Kladdkaka
2 Ägg
2 dl Strösocker
1 msk Vaniljsocker
2 ½ dl Vetemjöl
3 msk Apelsinjuice 
100g smält Vit Choklad 
100g smält Smör 

Gör så här
Rör ihop ägg med socker. Sikta ned vaniljsocker och vetemjöl. Tillsätt apelsinjuicen, den smält vita chokladen och det smälta smöret. Rör smeten slät och fin med hjälp av en slickepott. Häll smeten i en smörad och bröad (jag tycker det är godast med kokos) bakform och grädda i mitten av ugnen i 150 grader, ca 30 minuter. 
Färdig, låt den stå i kylskåpet i 1-2 timmar innan du ska äta den för då blir det godast!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback