Till pappa

Har precis packat färdigt min kasse med kläder som jag ska ha med mig till pappa. Nu blir det pappa vecka i 3 veckor till.
Och vet ni vad, det är endast 46 dagar kvar till julafton. Shit vad detta år har gått snabbt, det känns som att det var igår vi fick sommarlov och det var förra veckan som jag fyllde år (jag fyller i januari).
Känns skönt att det snart blir sommar då så vi slipper den kalla snö ;)

Ska tidsinställa inlägg för hela veckan, så det blir mer uppdatering, det låter ju bra eller hur?
Kram ♥


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback