Julfrågor, mitt svar är med fet text

Pepparkakor Lussekatter
Skumtomtar Knäck
Ischoklad Marsipan
Köttbullar Prinskorvar (vegetariska, hälsans kök)
Julkorv Julskinka (vegetariskt)
Lax
Sill
Revbenspjäll  Janssons frestelse
Paradis Aladdin
Rullsylta  Pastej
Glögg
Julmust
Rödbetssallad Dopp i grytan
Ris á la Malta Risgrynsgröt
Äppelmos Senap
Hemma Borta
Utomlands  Sverige
Ge
Mysteriet på Greveholm  Dieselråttor & sjömansmöss (?)
Chokladkalender Paketkalender
Plastgran  Äkta
Arne Weise
Ernst

E M I R A

sv: kul att du ville vara med, lycka till! :'D



+ vad har hänt med din design? :o

2010-11-06 14:12:49
URL: http://eemiraa.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback