118 800

Jag smsade just 118 800 och ställde frågan "vem är Filippa cervin?"
Allt stämde förutom att jag är ledare, tjuvröker, och jag drömmer verkligen inte om att rida delfin men någon Sebastian!

Såhär blev mitt svar:
Lillgamla Filippa är en ung snygg tös med massor av energi! Hon älskar att vara i centrum och är ledare för sin lilla flock av unga "damer" i skolan.
Förutom att skriva på sin egna blogg så brukar hon tjuvröka på rasterna och snacka om killar och Hello Kitty med sina tjejkompisar.
Hon drömmer om att en dag få rida på delfiner med sin drömprins Sebastian! Mvh 118 800

Testa ni också!

ayla

sv. lycka till :D <3

2010-11-04 20:47:53
URL: http://idaelfs.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback