Ska jag ta med datorn?

Ska snart gå och lägga mig, fast först ska jag vänta tills pappa vaknar för jag ska säga hejdå till honom, han ska ju köra buss.

Får se om jag tar med datorn i veckan sen när vi ska till Älmhult, skulle ju vara rätt skönt att slippa den men samtidigt känner jag att jag inte kommer ha några besökare kvar, inga kommentarer osv.
Men jag tror jag tar med den, 1 inlägg om dagen eller fler blir det isånnafall,
puss ♥


Glöm inte vinnaren i min tävling på min andra blogg {länk}


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback