Mat

Vaknade för typ en timme sedan, Marie ringde nästan precis och sa att hon skulle hämta oss, eller ja, hon kommer om några minuter. Vi ska nämligen äta mat hos hennes föräldrar peter & birgitta.
Så jag måste skynda mig, men jag har hunnit att duscha, sminka mig och klä på mig. Så jag har bara att borsta tänderna kvar, men det hinner jag lungt!


Glöm inte vinnaren i min tävling på min andra blogg {länk}

Maja :)

svaar;

Oj, glömde skriva det visst! :P

Men dem är från H&M!

2010-07-30 16:37:34
URL: http://nikonandtwocats.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback