Italien


Hej, inatt så skulle jag och Moa ha fått följa med pappa till Italien.
Han kör alltså buss och då hade vi varit framme i Italien kl 8 på morgonen på lördag, och då hade jag och Moa fått gå och servera på bussen, tagit beställningar osv.
Och sen hade vi fått ligga på stranden och sola och bada i 5 timmar sen skulle vi åkt med bussen hem igen.
Men det saknades 1 plats i bussen! Nedrans också.
Alltså får inte vi följa med, vi ska få göra det någon annan gång pappa kör, fast då kanske det inte blir Italien utan något annat.
Men ja, sånt är livet och det får vi leva med. Ville bara säga det, puss ♥


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback