Family guy

Hej, just nu kollar jag på Family guy maraton, bara jag som gör det?
Det håller på till kl 11 tror jag, så jag tror inte att jag kommer blogga så mycket.

Förresten, vi va inte på Skövde badet idag, vi shoppade istället, jag visar vad jag köpte senare idag eller imorgon.
Puss ♥

Glöm inte vinnaren i min tävling på min andra blogg {länk}

Arzu

SV: Jag tror det, ska maila och fråga :)



Jag gilla rockså family guy! :)

2010-07-31 20:45:12
URL: http://arzus.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback