Japan - Tokyo för mig

Många frågar mig varför jag vill åka till just Tokyo, och varför det inte räcker med London, Paris, New York eller annat.
Men Tokyo har något speciellt, jag ska visa er:
Om inte ni sitter där hemma nu och önskar att ni vore där tror jag att ni inte har känsla för vad som är underbart, bäst i hela världen och vad som är Japan.
Detta är Japan för mig, Tokyo och denna stilen på folk, helt amazing måste jag få lov att säga. Tänk om världen ändå såg ut såhär, då hade nästan allting varit färgglatt, roligt och underbart att se på!

Vilken är eran drömstad? Och vad får er på goda tankar?


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback