Städa

Canon eos 500d + EF-S 18-55mm 0.25m/0.8f

Har nästan precis fikat på svampbob kakor och ballerina-kex. Nu ska jag påbörja min städning i rummet, söndag = städdag.
Alla brukar oftast gå och klaga på skolan och gå och säga "Nej, inte skola imorgon!" men jag längtar faktiskt till skolan imorgon. För då vet man att det bara är denna dagen kvar sen så har vi julavslutning.
Ska kila nu, kram ♥

Linnea erkers

jag kom in på din blogg idag, och jag gillar den jätte mycket redan! du är jättefin och har en skön blogg! jag kommer följa den! :)

2010-12-19 18:53:26
URL: http://linneaass.devote.se
emmi

Har du tänkt på några nyårslöften? =) kram!

2010-12-19 19:22:12
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback