Skriv något positvit

I skolan har vi fått skriva något positivt om varandra, och idag fick vi hem ett collage med det alla skrivit om den personen.
En del har fått jätteroliga komplimanger, som t ex Sara i min klass fick "Fina skor" haha!
Nedan kan ni se några jag valt ut att ta kort på, jag har även gjort det suddigt där man ser vem som skriver vad eftersom personen kanske inte vill att alla ser.
Canon eos 500d + EF-S 18-55mm 0.25m/0.8f
Dessa är jättebra att ta fram när man inte mår så bra, då blir man på gott humör!

Linn

fint!

Jag har glasögon och det är fult och då säger folk sluta du är fin i det så det är fina saker dom säger :)

Men jag fottar alltid utan glasögon hehe^^

Jag känner ida och maja och malin om du undra hihi kram ♥


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback