Shoppaholic


Hej och godmorgon!
Idag är mina planer att jag ska gå och ta en fika med Hill på vete & råg, jag är så himla sugen på en räkmacka just nu!
Iallafall så har jag nästan precis vaknat och jag har redan hunnit att duscha av mig. På torsdag planerar jag att åka till Skövde med Moa och shoppa. Jag får försöka att inte gå in i så många butiker, jag kan nämligen inte gå in i en butik utan att handla något (nästan alltid). Mina pengar försvinner lika fort som de kommer.
Ha en trevlig dag!


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback