Lite ångest över att min topp inte kommit


Hej,
är hemskt ledsen över att jag inte uppdaterat på länge, men det glädjer mig att ni är kvar. Jag vet ju själv hur tråkigt det är att komma in till en blogg som inte har uppdaterat på länge, det räcker med 3 timmar så blir bloggen tråkig.
Det börjar närma sig nyår och min topp från melba har inte kommit än, skulle den komma imorgon eller på fredag morgon så skulle jag ändå inte kunna ha den för att den måste sys in där uppe. Tråkigt.
Jag får se det från den ljusa sidan. Jag får ha den en annan gång, kanske min födelsedag?
Vad ska ni göra på nyår?

Uppdate: såg att M = Moa varit inne på min blogg, måste byta lösen igen din lilla busunge!

Matilda

snygg bloggdesign :P

2010-12-29 21:57:47
URL: http://minimojen.com
Veronica

SV; Då blir det nästan en hel design som tar längre tid så nej. ;}

Försök fixa det själv. "side" för att fixa menyn och "commentheader" osv. för kommentarerna. ;D

2010-12-30 16:18:28
URL: http://veronicahagstrom.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback