Jag tävlar

Jag är med och tävlar om 100 000 kr! Var med och tävla du med. För att komma till hemsidan klicka HÄR!

Min motivering till varför jag ska vinna:
Jag har haft min blogg sen i somras fast jag har haft bloggar sedan ca 2 år tillbaka. Min statistik är jättelåg (under 50 unika varje dag) och behöver därför lite publicering och uppmärksamhet av alla. Jag gör mina designers själv och det är väldigt tidskrävande. I veckan upptäckte jag en sak med min dator, att den fått jättemycket virus och har blivit hackad. Så skulle jag fått de där pengarna så skulle jag köpt en macbook för pengarna. Sedan skulle jag bege mig till Japan för att shoppa järnet av mig, bo på lyxhotell och annat. Mitt stora intresse för foto är enorm! Min största förebild är Foki, man har liksom aldrig sett henne drick alkohol i bloggen eller skrivit om det, hon är liksom världens sötaste och har allt det där som man bara måste ha. Min stil är som hennes, fast man ser det inte. För jag är pank och har inte råd med så mycket kläder. Så för pengarna skulle jag shoppa så jag blev svimfärdig. Det är ju faktiskt det roligaste i hela världen att göra. Men för att göra det behöver man pengar, och det har inte jag. Jag har inte ens råd till att betala min mobilräkning ibland. Tillbaka till bloggen så skulle det ju vara skitkul att tjäna egna blogg-pengar så garderoben skulle kunna bli ännu större och fetare. Mest av allt skulle jag vilja ha en walk in closet. Och även om jag inte skulle vinna så vill jag säga till den stort lyckliga vinnaren "ta vara på dina pengar och gör något du alltid drömt om, som för mig att åka till Japan". För resten av pengarna skulle jag skänka dom till barn i andra länder, alla har en rättighet att kunna leva, äta sig mätt vid varje måltid, få en utbildning och må bra. Det enda dom vill ha är en penna, en enda liten penna som vi skulle kunna gå och köpa i en affär som om vilken dag som helst. Och tänk på hur mycket mat vi faktiskt slänger, för all den mat skulle vi kunna rädda flera tusen barn som svälter ihjäl varje dag. Och vi bor faktiskt på samma jordklot, det är helt sjukt tycker jag! Så resten av pengarna skulle gå till dom.


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback