Har precis haft tjej & killsnack. Vår lära...

dsc00215 (MMS)

Har precis haft tjej & killsnack. Vår lärare hade aldrig haft en klass med tjejer som varit så öppna som vi var. När det gäller mens och sånt.


Z A N D R A :)

sv: yehhh :)

2010-12-10 17:02:03
URL: http://decevven.blogg.se/
viktoria

Hade tjejgrupp förra veckan, går du också i 7an eller? :) Roligt att du bor i samma stad som DECEVVEN!

2010-12-10 17:13:35
URL: http://vikzan.blogg.se/
Emma

Kan du inte göra så vi får se hur du gör snö så?

kan du lägga ut det på din blogg? Och visa!

Kram!

och vet du också hur man gör spegelbild på picnik visa båda på din blogg asså jag tvingar inte dig

ha det bra!

2010-12-10 17:28:55

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback