All I want for christmas..

Min dator har fått jättemycket virus och det är någon annan som hackat den.
Igår när jag kom upp till datorn för att jag hade varit nere så hade den bytt bakgrund och jag hade fått upp ett par rutor som jag stängde ner.
Det stod "varning din dator har spionprogram" osv. Och ibland stängs den av utav sig själv och sidor kryssas ner, så behöver verkligen en ny!

Uppdate: Vet ni någon sida där man lätt tjänar pengar på att folk besöker bloggen? För enklaste sättet till att samla ihop pengar till en ny dator är nog så!

GUEVACCI

Hej, anmäl dig till dagens blogg om du vill :)

2010-12-17 18:59:14
URL: http://guevacci.blogg.se/
William

det var ju inte kul :]

2010-12-17 19:19:38
julia

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-17 23:04:14
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback