Svar på frågestunden

Minns gårdagen, Dröm om morgondagen, lev idag.
Lever du idag?
Ojj, svår fråga faktikst. Men det är klart att jag lever, jag sitter ju här liksom
Beskriv hur din perfekta sommar dag skall vara.
Äter en god frukost som består av massor av frukter, sen går och solar och badar någonstans. Sen typ gå och shoppa lite ;)
Och på kvällen sen går man på konsert/tivoli med några kompisar :}
Beskriv den roligaste sommarkänslan du upplevt.
Jag har flera, den första är nu när vi var i Köpenhamn. Vi bilade från Helsingör till Köpenhamn. Sen hittade inte vi stället vi
skulle till och fick köra i nästan 2 timmar för att hitta det inne i just bara Köpenhamn, visst, Köpenhamn är stort men jag tror
nästan att vi fick se hela Köpenhamn. Och jag måste medge att Strandvejen är det finaste jag sett på flera år, jag rekomenderar
verkligen att åka till Köpenhamn.
vilket är ditt favorit plagg?
Mitt nya spetslinne och min nya blå tröja med en tiger på :)
vad är värst, att svika en kompis eller själv bli sviken?
Både och
Något som kan vara tänkvärt: alla gör dumma saker, men hur kan man veta vad som är dumt och inte?
Bra fråga, den kan jag faktiskt inte svara på
Varför är det så många som bloggar, jag menar, hur många kan egentligen ha samma intresse??
Jadu, en del bloggar för att tjäna pengar, en del bloggar för att bli kända och de andra bloggar nog för att det är kul.
Hur ska din dröm kille se ut?
Bruna ögon, såklart!
Det bästa plagget ur din garderob?
Läs längre upp
Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle det vara?
Foki, fattar inte vad folk har emot henne igentligen ;O
vad är ditt bästa och värsta minne??
Bästa är när Neverstore fira sin 10 års dag här i Hjo,
Sämsta kommer jag inte på något speciellt
vad är det bästa sommarstället? (:
Om du menar i sverige tycker jag att Halmstad är rätt bra, jag har liksom inte varit överallt. Men Hjo är faktiskt också rätt mysigt
när det är fina och varma sommardagar.
Om du fick va en kille för en dag vad skulle du då göra?
Vne, svårt att säga
var skulle du vilja bo hälst?
I utlandet
om du var känd vad skulle du vilja vara känd för?
Om jag vart bra på att sjunga så artist. Men nu är jag ju inte det, så typ kläddesigner eller något sånt. Fast först kommer nog
fotograf
vem skulle du vilja dejta i en vecka ?
Haha, Jacob Widén, höhöhöhö
vad vill du mig?
Ingenting
vill du vara en kille ?
:p :p
nej :D
vvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddd
vvvvvvvvvvvviiiiiiiiiillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll du blogen för ont ?
Hill, jag vill den inte något ont alls :(
vart vill du du resa helst och du får bara välja 1 ställe?
Tokyo,
LEVER DU I DAG?
Ja, jag sitter ju här
vilken är din favoritblogg?
fokis.se, kissies.se och mina kompisars
har du någon blogg (inte egen) som du går in på dagligen?
Ja många, alla mina kompisars, fokis.se, kissies.se och kenzas.se
favoritaffär?
Gina tricot
favoritmärke? :D
har inget :}
Beskriv hur din perfekta sommar dag skall vara.
Äter en god frukost som består av massor av frukter, sen går och solar och badar någonstans. Sen typ gå och shoppa lite ;)
Och på kvällen sen går man på konsert/tivoli med några kompisar :}

Beskriv den roligaste sommarkänslan du upplevt.
Jag har flera, den första är nu när vi var i Köpenhamn. Vi bilade från Helsingör till Köpenhamn. Sen hittade vi inte stället vi skulle till och fick köra i nästan 2 timmar för att hitta det inne i just bara Köpenhamn. Visst, Köpenhamn är stort men jag tror nästan att vi fick se hela Köpenhamn. Och jag måste medge att Strandvejen är det finaste jag sett på flera år, jag rekommenderar verkligen att åka till Köpenhamn.

vilket är ditt favorit plagg?
Mitt nya spetslinne och min nya blå tröja med en tiger på :)

vad är värst, att svika en kompis eller själv bli sviken?
Både och

Något som kan vara tänkvärt: alla gör dumma saker, men hur kan man veta vad som är dumt och inte?
Bra fråga, den kan jag faktiskt inte svara på

Varför är det så många som bloggar, jag menar, hur många kan egentligen ha samma intresse??
Jadu, en del bloggar för att tjäna pengar, en del bloggar för att bli kända och de andra bloggar nog för att det är kul.

Hur ska din dröm kille se ut?
Bruna ögon, såklart!

Det bästa plagget ur din garderob?
Läs längre upp

Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle det vara?
Foki, fattar inte vad folk har emot henne igentligen ;O

vad är ditt bästa och värsta minne??
Bästa är när Neverstore fira sin 10 års dag här i Hjo,
Sämsta kommer jag inte på något speciellt

vad är det bästa sommarstället? (:
Hjo är faktiskt också rätt mysigt när det är fina och varma sommardagar.

Om du fick va en kille för en dag vad skulle du då göra?
Jag skulle bli bög och sedan kolla hur mina kompisar reagerade

var skulle du vilja bo helst?
I utlandet

om du var känd vad skulle du vilja vara känd för?
Om jag vart bra på att sjunga så artist. Men nu är jag ju inte det, så typ kläddesigner eller något sånt. Fast först kommer nog fotograf

vem skulle du vilja dejta i en vecka ?
Haha, Jacob Widén, höhöhöhö

vad vill du mig?
Ingenting

vill du vara en kille ?
:p :p
nej :D

vvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddd
vvvvvvvvvvvviiiiiiiiiillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll du bloggen för ont ?
Hill, jag vill den inte något ont alls :(

vart vill du du resa helst och du får bara välja 1 ställe?
Tokyo,

LEVER DU I DAG?
Ja, jag sitter ju här

vilken är din favoritblogg?
fokis.se, kissies.se och mina kompisars

har du någon blogg (inte egen) som du går in på dagligen?
Ja många, alla mina kompisars, fokis.se, kissies.se och kenzas.se

favoritaffär?
Gina tricot

favoritmärke? :D
har inget :}



Sist men inte minst, vinnarfrågan!
Minns gårdagen, Dröm om morgondagen, lev idag.
Lever du idag?
Oj, svår fråga faktikst. Men det är klart att jag lever :]

Grattis till Ida {länk}, skriv till mig på msn eller något så får du mitt nuvarande lösenord. Så i veckan kommer både jag och Ida att blogga här, så det kommer nog bli lite mer inlägg [:


Jag tror det var alla, annars får ni säga till :D

Maja :)

svar; Lycka till! :)

2010-08-15 13:57:24
URL: http://nikonandtwocats.blogg.se/
Madde

så ävla fin blogg du har ^^

2010-08-15 15:23:01
URL: http://funnyfunnyhoney.blogg.se/
Merima

hur gjorde du muspekaren på din blogg?:D

2010-08-16 03:09:13
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/
josefine

Nu är det dags för vad föreställer bilden? Ikväll kommer jag att länka 6 personer som kommer få ta del av mina 3000 unika läsare! Välkommen in och gissa vad bilden föreställer!

2010-08-16 10:07:30
URL: http://technicolor.blogg.se/
Anonym

sv: okej, grattis till henne då :P

2010-08-16 12:45:39
URL: http://truejenny.blogg.se/
ELIN

Tävling hos mig :)

2010-08-16 15:49:29
URL: http://esks.blogg.se/
Maja :)

svar; Yeaah, jag mejlar dig! :)

2010-08-16 17:04:01
URL: http://nikonandtwocats.blogg.se/
Jossan

fiin blogG!!♥

2010-08-16 17:55:19
URL: http://jossiho.blogg.se/
Linnea

fin blogg!

2010-08-16 18:16:09
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback