Nytt sms

Exempel på hur det kan se ut

Jag fick precis ett meddelande från Libresse "En uppmaning från din Libresse-kalender: När mensen kommer är det dags att vara extra snäll mot dig själv. Visst är du värd något jättegott?"
Alltså fick jag en liten uppmaning om att nu har jag mens och då behövs det köpas bindor om man inte har några hemma. 

Vill du också få ett sådant sms? Klicka då här {länk} så kan du också få en egen kalender och uppmaningar :]

Novembersara

SV! Haha, jaha, jag såg inte att jag hamnat där =) allt bra med dig då?

2010-08-20 10:06:37
URL: http://novembersara.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback