Ny lärare


Btw, det går att ladda upp png filer nu :]

Godmorgon, idag ställde jag klockan för att orka hinna med skolan på Måndag. Jag startade datorn och la mig i sängen och väntade på att den skulle komma till mig, men ärlig talat, datorer kan väl inte gå?

Ibland tror jag själv att jag blivit sjuk. Iallafall så börjar skolan på Måndag och jag har liksom inte förberett med någonting. Eftersom jag ska ha samma klassrum i år igen {tror jag} så behöver man ju inte tänka på det. En annan sak som är lite jobbig är att jag inte vet vilka kläder jag ska ha på mig :{
Och...vi ska få en ny lärare och jag vet inte ens vad hon heter för när jag fick mejlet så stog det ett namn, och sen när jag fråga några kompisar så har dom fått ett annat namn. Det enda jag vet är att hon har jobbat med högstadiet här i Hjo och har precis jobbat på Rydskolan i skövde med åk 7-9 eller något sådant.

Så kan inte ni säga några bra tips om hur just ni förbereder och sånt innan skolan börjar?


INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback