Mobilblogga


Bild från google

Nu när skolan börjar vill man ju fortfarande ha kvar sina besökare även fast man inte har tillgång till någon dator i skolan, då har jag värsta bästa tipset.
Då kan du nu smsa in dina inlägg till mobilen, och det är precis vad jag gjort när jag berättat att vi suttit i bilen osv. Det kostar inget extra att mobilblogga, det kostar bara lika mycket som det gör när du skickar ett sms till en kompis.

För att kunna mobilblogga krävs det att både ditt bloggkonto och din mobiltelefon är rätt inställda. Om du bara har ett (1) bloggkonto och en (1) blogg och om du redan har använt din mobiltelefon för att skicka MMS/ bildmeddelande är sannolikheten stor att du bara behöver kontrollera/ange Ditt mobilnr. Det gör du i funktionen: "Mitt konto" >Inställningar.
Telefonnumret är 0730-121 163

ELIN

svar;haha gammal godig.

2010-08-17 10:24:21
URL: http://esks.blogg.se/
Maja :)

Hur gör man så man skickar in till blogg.se då?; )

2010-08-17 13:00:59
URL: http://nikonandtwocats.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback