Lär känna mig bättre

Du heter: Filippa
Smeknamn: Flippa

Låt som när du är ledsen sörjer till: Vem lämnde vem - melissa horn

Beroende av: Mode

Vad tror folk om dig? vet inte :)

Stämmer det? -

Vad får du oftast komplimanger för? Ögon, klädstil, händer

Hur imponerar man på dig? Vara öppen,
Brukar du skratta för dig själv? Alltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Klara :)"

Var bor du? Hjo

Trivs du där? Sådär

Hur svarar du i mobilen? "Hej, eller Hej det är Filippa".

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Har du ätit än?
Antal timmar sömn inatt: vne

Sov du ensam: Ja, i sängen. Men alla andra är hemma :)

Brukar du komma i tid: Ja, för tidigt ibland

Hur känner du dig nu: Sömnig, törstig, kissnödig

Vanligaste färg på dina kläder: Rosa

Vad tycker du om fötter: Just mina är lite för stora ibland

Vad saknar du: Min säng,

Hade du en bra kväll igår: Ja, jag åt glass :]

Favorit dryck på morgonen: Multivitamin juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Nu på sommarlovet har det varit 23:00-01:30

Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: Nej, men jag går varje dag rätt mycket. Det är en rätt så lång bit till skolan från där vi bor med pappa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Bli bög och kolla hur kompisarna reagerade, komma på varför alla tycker det är så snyggt med bröst ;S

Är du nöjd med ditt liv: Rätt så,

Är du bortskämd: Nej,
Vad gör du i morgon: Jag ska ha kul!

Vad är det värsta du vet? Svek, varm saft och mörker

Har du bra vänner och äkta vänskap? De vänner jag har är bra, dock inte så många och de flesta är 1-3 år äldre än mig

Vad är det finaste du fått? Kram, hahah
En speciell dag du minns: Neverstore live i Hjo, 10 års jubileum

Du samlar på: Kläder

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer inte, 
När grät du senast: Torsdags, jag trodde blixten slog ner :(

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara, köpa kläder, köpa systemkamera osv

Vill du gifta dig: Ja!
Vill du ha barn: Kanske, men helst adoptera

Är du musikalisk? Nej!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej,

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej, jag river :}



INNAN DU KOMMENTERAR...
› Inget i min blogg får kopieras.
› Jag loggar inte in på andras bloggar och "fixar" saker.
› Jag gör varken betaldesigner eller gratisdesigner.

Och en sak till - om du inte hade vågat säga det till mig öga mot öga, det borde du inte kommentera i min blogg.



NAMN

MAIL

URL



Spara uppgifter?
Trackback